Saturday, August 13, 2011

...Sungguh Tak Ku Sangka...

Hari ni, hari special sangat2...ntah kenape...

Mula2 camni citernyer...hari ni terpaksa stay kat rumah sebab contractors nak dtg buat some renovation for d ceiling...So tgh2 tunggu tu, I open my facebook yg agak lama tak dibukak...ye lah, internet down for one week! I dah naik crazy...!! So I took d time utk tgok2 lah my frens page...dari KK, KL, Australia, London, America...ramai lah...tetiber terbukak pula page sorang jejaka ni...someone yg saya minati sudah hampir 2 tahun...dia sememangnyer seorang jejaka yg perfect di mata I lah...

Tapi ntah lah...takde harapan untuk I nie...sape lah I...bukan taste dia...Tapi put aside tu story...I see on his profile & saw he update one of Ungu's Songs...one of the song from Ungu that I love so much...tak sangka nyer....dia pun minat gak dengar lagu Indon...hehehehe!

Well anyway, biar lah saya pun upload lagu tu kat sini...

To everyone who reads my blog...this song is for Y.O.U!! Sesaper jer lah kan... I tak kisah u saper, kenal atau tak, musuh ker kawan, benci atau sayang, tak suker ker suker, mengada ker tak mengada...ehem2... hanya untuk kamu...!!!

**Mode giler2 activated**




Ungu - Percaya Padaku

Aku tak tahu apa yang ku rasakan
Dalam hatiku saat pertama kali
Lihat dirimu, melihatmu
Seluruh tubuhku terpaku dan membisu
Detak jantungku berdebar tak menentu
Sepertinya aku tak ingin berlalu

Reff:
Berikan cintamu juga sayangmu
Percaya padaku ku kan menjagamu
Hingga waktu menjemputku

Ku berikan cintaku juga sayangku
Percaya padaku ku kan menjagamu
Hingga waktu menjemputku

Saat ku tahu kau akan pergi jauh
Izinkan aku tuk selalu menantimu
Untuk katakan ku ingin dirimu (ingin dirimu)

Agar kau tahu betapa ku terlalu
Mencintaimu aku akan menunggu
Hingga dirimu kembali untukku

Repeat reff

Tolonglah aku bagaimana diriku
Ungkapkan itu rasa yang membelenggu
Dalam hatiku ku cinta padamu

Repeat reff

Berikan cintamu juga sayangmu
Percaya padaku ku kan menjagamu
Hingga waktu menjemputku



p/s : It's interesting to know that he loves this song too....hehehehe... ;) ...a crush...it's just a crush...

;)

No comments:

Post a Comment