Thursday, October 15, 2009

Tahap Danger Zone...dengan harapan ia tidak Kekal...

Addduuiii....dgn keje yg semakin hari semakin lah semua menjadi main priority...mmg buntu giler on how to organize my desk tue...bongeng betul....tension like krazey!!

Tapi deep down dlm hati, I'm glad that my life entirely better cuma, keje nieh betul2 menjatuhkan mood...I feel like resigning jer & tender terus... but I think abt it...will figure it out whether I should or shouldn't do it...in time...hopefully lah... bos are too pushy nowadays...but today mmg really pisses me off..

She ask me to go Level 34 to meet some bosses there to discuss some issue...alone lagi tue...not anyone follows me...so of I go... from Level 25 pegi Grd Flr, gi Level 34...discuss abit...but they can't do anything cos...my bos haven't sign the paper yet..*mula dah panas hati nieh..suruh naik kat atas discuss...yg tak sign tu kenapa, bengong...*..then best part is that bosses were discussing & asking my opinion abt some things...I said I can't make the decision as I need to discuss with my manager first...suddenly one of the bosses ask.."they send to come here for what then?...u admin saje ke?'...sakitnya hati saya...mcm mau di back hand org tue...tapi saya senyum ckp... no lah...tu je my defence...eeee sakit hati...sudah lah mcm tue, when turun, I go back to the office & my boss ask me.."So how? Got decision already? U know this cm is priority, top cm, director of bla bla bla... and there goes my mind wonders all the time my bos were talking to me...once she keep quiet, I talked with enthusiastic to her telling her why I can't stand it anymore...to be pressurised by all these so called important ppl, datuks, datins cases...etc..tiba2 pula, she take out one list of paper..It was our performance appraisal for mid year...she was saying..."Since u tell me all of ur unsatisfaction to me, come I evaluate you now..."....Wahh ugutss with ur power... FINE! Haha! But turned out fine lah..my boss mmg abit krazey but she's the greatest... *Huuuuu...nieh ayat mmg guna aircond baik punyer nak ambik hati...haha!*

Well...dun want to prolong story ler... but hari nieh tension punya pasal...I sang alot of songs...old malay songs in particular...but one song that my friend sings...I feel in love with it...walaupun lagu lama... ntah...best pulak dengar... alot of songs we sing but this song really makes me happy....ntah...dah giler kot...haha! Anyway...enjoy this song ya... ahaks!


KEKAL - ZIANA ZAIN


Sayang dengarkanlah
Syair kau tulis ku lagukan
Moga jadi siulan
Suatu masa

Dan moga engkau kan tersenyum
Dengan irama indah
Hanya itu
Yang mampu ku beri
Di dalam mimpiku
Syair indah
Yang masih ku baca
Hangus terbakar
Dengan tak ku sangka
Yang ku mimpi
Rupanya terjadi
Punah semuanya


Kesepian kini
Menyusuli hari
Syair nan di rindu
Kau bawa bersama
Tinggallah irama
Terus ku lagukan

Kekal ia bersama
Serpihan harapan kita yang punah
Kita tak menduga
Dari kenalan lahir sayang
Hingga ku terlupa
Kau siapa
Setulus kasih ku kalungkan
Dan selautan sayang
Kau singkirkan
Di persada ramba


Aduiii...menyampah kan? * Saja gatal2*


Cilla

No comments:

Post a Comment